7. Het op koers blijven kost veel kracht

Vandaag schrijven we 19 januari 2014.
En hoewel winter nog steeds te warm voor de tijd van het jaar!

De voorbereidingen zijn nog in volle gang.
De tijdsdruk wordt groter en groter.  Nog een anderhalve maand en dan moet alles bedrijfsgereed zijn. De gedachte eraan maakt mij enigszins nerveus.
De kist is nog steeds niet klaar en na opnieuw navraag te hebben gedaan was het antwoord opnieuw niet bevredigend. Mijnheer was er nog niet aan toegekomen! Ik heb hem maar even duidelijk gemaakt dat ik met de voorbereidingen ben gestopt en dat ik pas weer verder kan wanneer de kist terug is. Volgens mij heeft hij het nu wel begrepen!  Afwachten maar weer! 
Dan de kleding.  Eindelijk besteld en betaald.  Het heeft evenwel behoorlijk lang geduurd.  Het betreffende bedrijf was dicht tijdens de feestdagen en daarna heeft het verzuimd mij terug te bellen. Dus ook hier een bedrijf dat kennelijk geen behoefte had om geld te verdienen. Ik word best wel eens moe van dat soort bedrijven.  Willen ze nou eigenlijk geld verdienen of niet?
Afijn, de kleding is in aantocht.  Ben ook zo benieuwd naar het totaalplaatje!
Over de kist ten behoeve van de opslag van het ijs is ook nog steeds niet teruggebeld door de eigenaar van een bedrijf dat handelt in tweedehands witgoed! Afspraak was dat de eigenaar van dat bedrijf binnen twee weken zou terugbellen.  Het lijkt erop dat ook dit bedrijf mij niet meer weet te vinden. Volgende week er maar weer eens achteraan bellen.
Naast de komst van de kleding is ook de komst van mijn zelfgemaakte visitekaartjes een feit. Die had ik wel snel nodig omdat ik binnenkort naar een horecabeurs ga. Morgen ga ik tot slot naar Boermarke om een 5 liter bak ijs op te halen. Deze ga ik leegscheppen om vast te stellen hoeveel bolletjes ijs ik daar kan uithalen. Om zodoende, zoals eerder gezegd, een goede prijs voor een bolletje ijs te bepalen.

Later meer....

Frank Boereboom

Reacties

Populaire posts