53. Grote problemen

Het is weer zondag en wat vliegt de tijd! Het gaat allemaal zo verschrikkelijk snel. Volgende week vier ik alweer mijn 52ste verjaardag. Ik kan mij de 50 ste editie nog herinneren als de dag van gisteren!

Er is veel gebeurd deze week. Te veel eigenlijk.  En helaas is het allemaal niet even leuk. Leuk was in ieder geval wel dat ik weer een nieuwe opdracht voor Franky's ijs heb binnengesleept. Nog vóór de jaarwisseling ga ik weer op toer. Ijsjes verkopen. Te Enschede.  Op een bedrijfsfeest 19 december a.s. En dan heb ik ook nog de verkoop van de  ijstaarten voor de feestdagen! Ben best benieuwd naar eventuele bestellingen.

Maar zoals gezegd was er ook slecht nieuws rond mijn persoon.  Daar kom ik tzt nog wel over te spreken. Nu ligt t te zwaar.

Ik wil het vandaag hier graag bij laten. Ben helemaal niet met ijs bezig.

Alvast bedankt!

Tot de volgende week!
Frank Boereboom
Franky's ijs

Reacties

Populaire posts