20. De regen kwam!

Tja. Het was weer eens een zondag waarop niet kon worden uitgereden.
Het weer was op zaterdag nog goed geweest, maar op zondag was het op met het mooie weer.
Zaterdag was Koningsdag en op die dag mag ik niet uitrijden,  zo staat in de door de gemeente afgegeven vergunning.
En als het weer op zondag zo slecht is moet ik werkloos toezien hoe de ene druppel de ander nadoet.

Het was evenwel een fijne dag geworden, die zondag. Ik heb veel ander werk kunnen doen.

Een mooi moment om eens om te kijken.

De klanten zijn enorm enthousiast.  Ik ga meer dan eens op de foto en ook videocamera's zijn gespot. Ook wordt ik nu weer gevraagd voor bepaalde gesponsorde zaken. Een teken dat men mij weer op het netvlies heeft. En dat al binnen 3 ritten, want meer heb ik er echt nog niet gereden.  Het ijs is goed. Wordt lekker gevonden.  Alleen is de opslag vriezer niet helemaal in orde, waardoor ik in de problemen kan komen tijdens mijn rit, omdat het ijs bij aanvang niet koud genoeg is. De fietskar werkt uitstekend.  Er zijn geen problemen.  De omzetten zijn redelijk. Goed zelfs wanneer je bedenkt dat het de eerste ritten van het jaar zijn.

Het nieuwe weekend staat weer voor de deur. En ik heb veel zin om twee dagen te vlammen!

Het zal niet warm zijn, de zon is er daarentegen wel bij.
Ik ga niet uit van superomzetten. Belangrijker vind ik het, dat er regelmaat komt in mijn verschijning.

Ik zal later berichten over mijn bevindingen van dit weekend.

Frank Boereboom

Reacties

Populaire posts